صحنه‌هایی ترسناک از گفتگوی یک مدیوم با روح + فیلم

در یک کلیسای قدیمی در شهر بریمپتون واقع در رابرتام، فردی مدعی است با روحی سرگردان در فضایی تاریک به مکالمه پرداخته و از آن می خواهد تا هویتش را برای او بازگو کند.

صحنه‌هایی بسیار ترسناک از گفتگوی مردی با روح + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک کلیسای قدیمی در شهر برمپتون واقع در رابرتام، در فضایی تاریک و ترسناک، فردی ادعا میکند که در حال مکالمه با یک روح  است و از آن می خواهد  تا نام و هویتش را  آشکار  و خود را برای او قابل رؤیت کند. 

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود، این مدیوم در فضای تاریک اتاق شروع به قدم زدن و دید زدن تمام محوطه میکند و همچنان که قدم می‌زد جملاتی را هم ادا کرد. در متن فیلم صدایی نامفهوم شنیده می‌شود که این فرد ادعا می‌کند صدای یک روح است. 

مدیوم مکررا از صدا خواست که خود را به وی نشان دهد تا وجودش را ثابت کند. در همین حین ناگهان درب ورودی باز شد، که تا قبل از آن بسته بود. مدیوم به سمت در دوید و با صدای بلند این سوال را تکرار کرد که " آیا تو هستی؟ " " آیا تو در را باز کردی؟ " .

جزئیات این رودر رویی و گفتگوی ترسناک را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/
 

 گفتگوی ترسناک یک مدیوم با روح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
روح نیست جنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
همش چرته
Iran (Islamic Republic of)
Joker_rank
۱۷:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
از نظر یک مدیوم روح نمیتواند صدایی از خود در دنیای مادی دراورد اما میتواند با استفاده زیاد از انرژی تاثیر کوچکی رو روی اجسام بگذارد، افراد عادی فقط از گوشه چشم قادر به دیدن روح هستند ان هم یک لحظه بیشتر طول نمیکشد البته اگر شانس دیدنشو داشته باشن اما حرف اخر راجب صوت روح یک مدیوم میتواند با توجه به واسط بودن یک فرد پاک دامن رو خواب کند و به روح معنوی وصل کند در صورت پاک بودن وی روح نگهبان ارتباط برقرار میکند و صحبت هایش رو از زبان فرد هیپنوتیزم شده بیان میکند روح یک فلسفه ست یک مخلوق مادی نیست که بتوان راحت ان را توضیح داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
تعجب می کنم از شما ساختن همچین کلیپی با قدیمی ترین ابزارهای سینمایی هم امکان پذیره
آخرین اخبار