مدیرعامل باشگاه رعد پدافند

مسؤولان ورزشی اصفهان والیبال را کنار گذاشتند

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند گفت: مسؤولان ورزشی اصفهان، والیبال را کنار گذاشتند و معلوم نیست هیأت والیبال استان نیز چه می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل توکلی  اظهار داشت: وجود تیم لیگ برتری برای والیبال استان برند است و لیگ برتری شدن تیم رعد پدافند باید بیشتر موردتوجه قرار می‌گرفت.

وی با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به تیم لیگ برتری رعد پدافند افزود: مسؤولان ورزشی اصفهان توجهی به رشته والیبال ندارند و گویا این رشته را کنار گذاشته‌اند؛ هیأت والیبال استان نیز حمایتی از این تیم نداشت و معلوم نیست رئیس هیأت برای چه در این هیأت مانده است.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند با اشاره به انتقال تیم رعد پدافند به کاشان یادآور شد: با این انتقال تعدادی از مشکلات تیم حل شد اما مشکلات دیگری اضافه‌شده است، مانند اینکه مربیان زیادی حاضر به همکاری با این تیم نیستند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید نیز گفت: با یکی دو گزینه صحبت‌هایی را داشته‌ایم که قطعی نشده اما تا پایان هفته سرمربی را معرفی خواهیم کرد.

توکلی درباره وضعیت رشته‌های تحت پوشش باشگاه رعد پدافند تصریح کرد: به‌ جز تیم لیگ برتری والیبال، تیم فوتسال رعد پدافند نیز در لیگ دسته یک شرکت کرده است.

 تیم رعد پدافند فصل گذشته در لیگ دسته یک حضور داشت و موفق به کسب سهمیه لیگ برتری شد اما به دلیل نبود حامی مالی، سهمیه این تیم به کاشان منتقل شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.