همکاری مجدد بازیگر زن با کارگردان ترانه مادری بعد از 10 سال+عکس

الهام پاوه نژاد صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از خود در کنار حسین سهیلی زاده و حمیدرضا پگاه اختصاص داد.

همکاری مجدد بازیگر زن با کارگردان ترانه مادری بعد از 9 سال+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازی در سریال "هست و نیست" به تهیه کنندگی محسن شایان‌فر خبر داد.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی "هست و نیست" یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود...!

الهام پاوه نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بالاخره بعد از چهار سال رد کردن پیشنهادات بی رنگ و تکراری، دوباره جلوی دوربین کسی می‌روم که سال ۸۷ با سریال ترانه‌ی مادری با او و اخلاق آرام و شاد و مسلطش آشنا شدم. حسین سهیلی زاده و بعد از ده سال با  حمید رضا پگاه دوباره هم بازی می‌شوم. بازیگری نجیب، شریف و اخلاق مدار ... با قصه‌ای پر چالش، نقشی عجیب و گروهی یک دل که امیدواریم نتیجه بر دل شما عزیزان بنشیند.
این عکس را عکاس خوب  بهرنگ دزفولى زاده شکار کرده، ولی نکته قابل توجه دست دستیارکارگردان خوش اخلاق ما  امین محمودی است که او هم لحظه را ثبت می‌کند!
سریال هست_و_نیست (که صفحه رسمی اون تگ شده) به تهیه کنندگی محسن شایانفر به زودی....

پی نوشت: پیش به سوی یک روز کاری با سکانس‌های مفصل...
صبحتون به خیر... روزتون پربار و عالی..."

 همکاری مجدد بازیگر زن با کارگردان ترانه مادری بعد از 9 سال+عکس

انتهای پیام/

 همکاری مجدد پاوه نژاد با کارگردان و بازیگر معروف بعد از سالها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.