فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال در 4 مرحله بیش از 2 هزار دنش آموز دختر و پسر مدارس نهاوند را به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز نهاوندی به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای بی‌تفاوت کردن نسل جوان جامعه نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی کرده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور برای جوانان خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌هایی است  که فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی را در بین جوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان گسترش می‌دهد .

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: آشنایی نسل جوان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس باعث می‌شود تا دانش‌آموزان از نزدیک با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دلاور کشورمان آشنا شوند.

کریمی با بیان اینکه در سال جاری با کمک آموزش‌وپرورش  در جندین مرحله نسبت به اعزام دانش‌آموزان مناطق مختلف نهاوند به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور اقدام شده است، گفت: در دوره جدید دراولین مرحله اعزام 370 دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی به برنامه های پیش رو این سازمان اشاره کرد و گفت: در نظر داریم امسال در 4 مرحله بیش از 2 هزار دنش آموز دختر و پسر مدارس نهاوند را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

انتهای پیام/ج

 2 هزار دانش آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.