سرمربی جدید تیم فوتبال پاس گفت: حاضر نشدن بازیکنان را در تمرینات به هیچ عنوان و به هیچ بهانه‌ای قبول نمی‌کنم.

با بی‌نظمی به شدت برخورد می‌کنمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالمجید باقری نیا سرمربی جدید تیم فوتبال پاس اظهار داشت: من در تیمی مسئولیت قبول نمی‌کنم مگر این که مطمئن باشم موفق می شوم و در این راه به هیچ کس لطف نمی‌کنم یا امتیازی نمی‌دهم.

این مربی با اشاره به این که آبرویم از همه چیز مهمتر است و چون از موفقیت پاس در ادامه راه اطمینان داشتم مسئولیت این تیم را پذیرفتم گفت: شهر همدان و پاس اهمیت زیادی دارند و سهم ما در موفقیت تیم پاس و در نتیجه کسب آبرو برای همدان بیشتر از هر چیز و هر کسی است.

باقرنیا عنوان کرد: هرکس در تمرین جدیت داشته باشد و خوب تمرین کند در ترکیب تیم پاس قرار خواهد گرفت و اسم و سن بازیکن برای من اهمیتی ندارد.

وی با بیان این که هدف من پیروزی و موفقیت تیم است عنوان کرد: از بازیکنانی که میل پیروزی ندارند بیزارم و هر کس چنین تفکری ندارد همین الان از پاس جدا شود.

سرمربی جدید پاس با اشاره به کارنامه خود گفت: هر تیمی که مسئولیتش را برعهده گرفتم سال بعد در یک دسته بالاتر بازی کرده و پاس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

باقرنیا با تاکید بر نظم و انضباط تیمی عنوان کرد: حاضر نشدن بازیکنان را در تمرینات به هیچ عنوان و به هیچ بهانه‌ای قبول نمی‌کنم و با بی‌نظمی به شدت برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/ص.ف

مراسم تودیع و معارفه سرمربی پاس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.