وزير ارشاد:

اميدواريم توافقنامه ایران و ارمنستان در حوزه سینما اجرايى شود

صالحی با اشاره به توافقنامه اخیر ایران و ارمنستان در حوزه سینما، ابراز امیدواری کرد زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.

اميدواريم توافقنامه ایران و ارمنستان در حوزه سینما اجرايى شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ سید عباس صالحی روز سه شنبه در دیدار با «آرمن امیریان» همتای ارمنستانی خود، ضمن خیرمقدم به وی و هیئت همراه، روابط دو کشور را در زمینه فرهنگی، هنری و رسانه ای رو به توسعه و گسترش عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنرمندان ایران در حوزه های سینما، موسیقی، تئاتر، تجسمی، رسانه و کتاب، در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه اعلام آمادگی کرد و گفت: بر این باوریم که همکاری های فرهنگی و هنری، زمینه ساز نزدیکی دو ملت خواهد شد.

صالحی در ادامه با اشاره به توافقنامه اخیر ایران و ارمنستان در حوزه سینما که هفته گذشته با مشارکت بنیاد فارابی به امضا رسید، ابراز امیدواری کرد که زمینه های اجرایی شدن این توافقات با سفر وزیر فرهنگ ارمنستان به ایران عملیاتی شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه به روابط خوب و رو به توسعه دو کشور در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی اشاره و ابراز امیدواری کرد، با توافقات انجام شده و جدید در تعمیق روابط و تعاملات فرهنگی و هنری نیز شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط تاریخی و فرهنگی ایران و ارمنستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید سطح روابط ،عمیق تر و جدی تر شود؛ چرا که زمینه و ظرفیت های این مهم فراهم است.

 

انتهای پیام/

 

دیدار وزیر ارشاد کشورمان با همتای ارمنستانی خود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار