بیانیه جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در محکومیت اظهارات اخیر ترامپ

جهادگران سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در محکومیت اظهارات اخیر ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران در جوار مزار شهدای گمنام تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جهادگران در این تجمع ضمن تجدید میثاق با شهدا، با قرائت بیانیه ای سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را محکوم کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

ما کارکنان سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ضمن محکومیت سخنان بی پایه و اساس دونالد ترامپ ریاست جمهوری ایالت متحده امریکا، با توکل بر خداوند سبحان، از سنگر علم و فرهنگ و ایمان و تاسی از مکتب الهام بخش اسلام ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز، حمایت قاطع خود را از شجره طیبه انقلاب اسلامی سپاه پاسداران و سرداران دیپلماسی اعلام می نماییم .

سخنان نسنجیده ترامپ نشان داد که سرداران رشید و حافظان صدیق این مرز و بوم از اقتدار تسلیحاتی و نظامی برخوردار و در عین حال زبان مذاکره و دیپلماسی را نیز خوب می دانند .

تاریخ، پیام الهام بخش اسلام را که همان پیروزی حق بر باطل و ترویج اخلاق و آشتی میان ملت هاست را خوب بیاد دارد.

ملت پر افتخار ایران دفاع از مام وطن و کیان انقلاب را بدور از هرگونه جناح بندی های سیاسی وظیفه ای ملی و دینی دانسته و مواضع اخیر دولت آمریکا را بشدت محکوم می نماید .

مواضع دولت آمریکا نشان داد که آنان نسبت به عظمت، توانایی، اقتدارو پیشینه فرهنگی و تاریخی این ملت نا آگاهند. چگونه می توان کشوری را که اولین منشور حقوق بشر را تدوین کرده، کشوری که خود بزرگترین قربانی تروریست بوده است را تروریست خواند؛ آن هم توسط دولتی که بزرگترین ناقض حقوق بشر و قوانین بین المللی بوده است .

ما جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در پیشگاه شهدا مواضع اخیر دولت آمریکا را شدیدا محکوم و حمایت قاطع خود را از مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم و همگان را به تقویت روحیه اتحاد و انسجام ملی در راستای منویات مقام معظم رهبری دعوت می نماییم .

شعار ما در حمایت از سرداران صدیق و سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه انقلاب و یادگار جاودانه خمینی کبیر همان شعاری است که حضرت امام (ره) فرمودند"اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

 

انتهای پیام/ز

اگر سپاه نبود کشور هم نبود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.