فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱ فقره سرقت کشف و ۱۸ سارق دستگیر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ رضا شیرزادیفرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  عنوان کرد: طرح ضربتی مقابله با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته توسط عوامل انتظامی این شهرستان اجرایی شده است  و در بحث سرقت با استفاده از ظرفیت نگهبانان محله، پلیس های افتخاری و ظرفیت های برون سازمانی توانستیم وقوع سرقت را کنترل و آمار مجموع سرقت ها بخصوص سرقت های مهمه را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت هایی که در شهرستان کرمانشاه رخ می دهند، سرقت های خرد هستند، گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر همواره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد و در صورت مشاهده به کمپ های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده می شوند.

سرهنگ رضا شیرزادی با بیان اینکه ۸۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهر جمع آوری و تحویل اردوگاه ها شده اند، افزود: پلمب مکان های عرضه مواد مخدر و قلیان در دستور کار قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۵۰ مکان پلمب شدند.

 

انتهای پیام/ز

پلمب مکان های عرضه مواد مخدر و قلیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.