وزیر کشور در دیدار با آیت الله دری؛

برای انتصاب استانداران از هماهنگی و مشورت درهر استان استفاده می‌شود

وزیر کشور در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی در اراک گفت:برای جابجایی و انتصاب استانداران از هماهنگی و مشورت درهر استان استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  رحمانی فضلی وزیر کشور در ادامه سفر به اراک در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای جابجایی و انتصاب استانداران از هماهنگی و مشورت درهر استان استفاده می شود تا شاهد همدلی بیشتری در استان ها باشیم.

برای انتصاب استانداران از هماهنگی و مشورت درهر استان استفاده می‌شود

رحمانی فضلی افزود: استان مرکزی در دولت قبل گام هایی را برای توسعه برداشته و امیدواریم در دولت دوازدهم هم با توجه به فضای مطلوب در کشور شاهد توسعه بیشتر این استان باشیم .

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم در این دیدار گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی مقدس برای خدمت به مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: قوای سه گانه در ایران اسلامی بازوان توانمند نظام و ولایت فقیه هستند و همدلی و وفاق همه مسولان در کنار خدمت صادقانه به مردم باعث رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های داخلی و خارجی می شود .


وی به سخنران رییس جمهور آمریکا هم اشاره کرد و اضافه کرد: رییس جمهور کشور با مواضع مقتدرانه در برابر موضع گیری ترامپ در برابر ملت ایران بار دیگر عزت و عظمت ملت و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام / ج

دیدار وزیر کشور با آیت الله دری در اراک

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.