آغاز کنگره تغذیه ورزشی در اصفهان

نخستین کنگره بین المللی تغذیه ورزشی ایران امروزدر اصفهان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این گردهمایی بین المللی سه روزه با موضوع تغذیه ورزشی به عنوان مهم ترین موضوعات تاثیر گذار بر عملکرد ورزشی و همچنین در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماریهای مزمن در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(مجموعه گسترش) بر پا شده است .

جدیدترین مباحث علمی در زمینه نقش تغذیه صحیح در عملکرد ورزشی، مکمل های ورزشی، آب و الکترولیتها و مدیریت وزن ورزشکار در ورزش هایی که دسته بندی وزنی دارند از جمله اصلی ترین موضوع های این کنگره است.
سخنرانانی پژوهشگران خارجی و داخلی، ارائه و نتایج آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، پانل های پرسش و پاسخ و کارگروه های برای تبادل نظر و ارتقاء سطح عملکرد پزشکان، کارشناسان تغدیه و تربیت بدنی از دیگر بخش های این رویداد علمی ورزشی خواهد بود.

دبیر اجرایی این کنگره  اعلام کرد که به غیر از متخصصان ایرانی، اساتیدی از کشورهای انگلیس، ایتالیا، کانادا، اسکاتلند و ترکیه در این همایش حضور دارند.

دکتر پویا دانشور خاطرنشان کرد: 423 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که 380 مقاله مشتمل بر 250 سخنرانی و 130 پوستر مورد پذیرش قرار گرفت.

این رخداد علمی ورزشی به همت فدراسیون پزشکی ورزشی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان برگزار شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کنگره تغذیه ورزشی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.