رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت : برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با گارد ریل در محور نیکشهر به ایرانشهر یک کشته و یک مجروح داشت.

دو کشته و مجروح در برخورد موتورسیکلت با گاردریلسرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی جرحی مقارن ساعت ۰۹:۰۰ مورخ ۲۶ مهر ماه ۹۶ در حدود ۳۷ کیلو‌متری محور نیک شهر به ایرانشهر یک دستگاه موتورسیکلت با گاردریل کنار جاده برخوردکه بر اثر این برخورد ۱ نفر فوت و ۱ نفر مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافته است.

سرهنگ ستوده افزود :مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند؛ که علت تخطی از سرعت مطمئنه از طرف راننده موتورسیکلت به نظر رسیده است.

وی تصریح کرد:تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه ریشه بسیاری از تصادفات است که لازم است رانندگان محترم بویژه در سر پیچ‌ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آن‌ها از جاده و واژگونی می‌گردد مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.


تصادف در محور ایرانشهر به نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار