مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خبر داد:

استفاده از مشارکت‌های مردمی برای رفع مشکلات محیط زیستی اصفهان

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: این استان با توجه به وجود دانشگاهیان متخصص و سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی توانمند شرایط خوبی برای اجرای برنامه‌های مشارکتی بخشی و مردمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رحمان دانیالی امروزدر سفری به نجف‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره حفاظت محیط زیست استان اصفهان برای تحقق اهداف محیط زیستی بر اساس سیاست‌های زیست محیطی نظام، ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب واجرای برنامه های دولت دوازدهم تلاش می‌کند.

وی پیگیری احیای دریاچه نمک در استان قم را یک تجربه مشارکتی بین بخشی و مردمی موفق در دوران مدیریت خود برشمرد و ابراز داشت: شرایط استان اصفهان با توجه به وجود دانشگاهیان متخصص، سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی توانمند و اصحاب رسانه فعال  برای اجرای برنامه‌های این چنین متناسب است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیتها در راستای رفع مشکلات استان گام برداریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محیط زیست یکی از اولویت‌های مهم دولت است، تاکید کرد: در کنار این اولویت خواسته‌ها و مطالبات مرمی در زمینه محیط زیست در راستای رفع معضلات و بهبود وضعیت محیط بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است دانیالی در سفر خود به  نجف آباد ضمن دیدار با ابوترابی نماینده این شهرستان، اولویت های  استان مانند بحران آب، آلودگی هوای کلانشهرها ، اقتصاد و اشتغال را مورد بررسی قرار داد و ابوترابی نماینده نجف‌آباد، تیران و کرون آمادگی مجمع نمایندگان استان را برای همکاری دررفع معضلات پیچیده محیط زیست اصفهان اعلام کرد.

دانیالی در سفر خود به نجف‌آباد همچنین  بر سر تربت پاک شهید مدافع حرم محسن حججی حاضر شد و  با قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

 

انتهای پیام/م 

 

سفر مدیرکل محیط زیست استان اصفهان به نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.