اجرای نمایش "مده آ " در لاهیجان

نمایش تراژیک "مده آ " به زودی در لاهیجان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش "مده آ" به نویسندگی اوریپید و کارگردانی علی بیداوسی و سولماز محمدی در لاهیجان به زودی به روی صحنه خواهد رفت.

وی با بیان اینکه "مده آ " نمایشنامه ای تراژیک اثر اوریپد است از یونان باستان که بر اساس اسطوره یاسون و مدئا است، افزود: این نمایش در مورد شخصی به نام جیسون است که قصد ازدواج با دختر کرئون پادشاه کورینت را دارد که "مده آ " تصمیم به انتقام ازجیسون را در سر می پروراند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: این نمایش کاری از گروه تئاتر دانش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان است که بازیگران آن علی بیداوسی، شقایق گلبنفشه، حمیده پرندآور، عزیزالله اکبری، مهدی خوشقلب، حمید تن قطار، سحر مرادی، هانیه رنجبر، هانیه سامانی، سحرحقگو و فرزانه علی پور هستند.

مصفا تصریح کرد: احمد نیک قلب مشاور کارگردان، سید صفا پورحیدری دستیار کارگردان، هانیه محمدی منشی و مدیرصحنه، امین وفایی ساخت موسیقی، صفورا نصرزاده گریم، جهانگیر پورکریمی نورپرداز و ایمان فیاض تدارکات از دیگر عوامل نمایش هستند.

 

انتهای پیام/ع

 

نمایش "مده آ "به زودی در در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.