فراهانی در پنجمین نشست حزب ندا:

لزوم به کارگیری برنامه جامع حزب تا پایان سال

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: با توجه به اینکه در شرف انتخابات مجلس قرار داریم باید تا پایان سال جاری کلیات گفتمان حزب را نهایی کنیم.

لزوم به کار گیری برنامه جامع حزب تا پایان سالبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پنجمین همایش فصلی این حزب، اظهار کرد: نحوه عملکرد حزب ندا در دورانی که در  شرف انتخابات مجلس قرار داریم  بسیار حساس است لذا باید بررسی شود که در این ایام چه پتانسیل هایی باید در اختیار حزب قرار گیرد.

وی افزود: مردم به دنبال ایده‌ای هستند که بتوانند به آن رویکرد و اعتماد داشته باشند لذا هرگونه تغیر و حرکت رو به جلو مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.

 فراهانی تصریح کرد: اگر در پاسخ به نیازهای جدید ایده‌های قدیمی ارائه کنیم شکست ما آغاز خواهد شد، چرا که دنیا، جامعه و سلایق در حال تغییر است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بیان کرد: در ائتلاف‌های جدید اسامی جدیدی مطرح می‌شود و ما باید از طریق هم اندیشیی ذائقه مردم را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: باید بر فعالیت حزبی دیگر کشورها دقت کنیم و بتوانیم ابداع گر یک گفتمان جدید باشیم و این جلسه می‌تواند کلید زننده این امر باشد باشد لذا باید بتوانیم تا پایان سال جاری کلیات گفتمان خود را نهایی کنیم و برنامه جامع حزب را به کار گیریم.

 فراهانی در پایان خاطر نشان کرد: مردم با رأی بالای خود اعضای شورای شهر را انتخاب کرده اند در نتیجه توقع کار متفاوتی را از ما دارند و اگر چنین نباشد مردم از ما دلسرد خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار