سرلشکر جعفری:

آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند، آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند.

تقدیر سرلشکر جعفری از همدلی و همراهی صمیمانه مردم و مسئولان با سپاه در برابر تهاجم روانی هیات حاکمه آمریکابه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسئولان از سپاه برابر تهاجم روانی هیات حاکمه آمریکا قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق‌دار تحقق وعده‌های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش‌های الهی با تحمیل شکست‌های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز نماید. نشانه‌های این شکست در سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

او دریافته است قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل گشته است و ادامه این روند نتیجه‌ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت. به همین دلیل دیگر نمی‌توانند حقارت خویش را پنهان نمایند. ترامپ و هیئت حاکمه‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا با عنایت الهی بشریت به زودی عالم جدیدی را تجربه نماید.

انقلاب اسلامی در تداوم نهضت عاشورا با الگوی الهام بخش خود تمدن رو به زوال غرب را به چالش کشیده و همچنان مسیر مقدّر خود را با هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برپایی تمدن اسلامی، شتابان طی می‌نماید.

حجم و ماهیت حمایت‌های اخیر مردم عزیز و مسئولان نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، ما در آغاز مرحله‌ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دورانی که از شاخص‌های برجسته آن به سر آمدن دوره‌ی زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته‌ای به سایر حوز‌ه‌های اقتدار نظام می‌باشد.

دشمن با فعال سازی همه تهدیدات بی ثمر خود علیه ملت بزرگ ایران به ما نشان داد که هنوز ارتقای آمادگی دفاعی برای بارش گلوله‌های آتشین بر پیکره دشمن یک اولویت قطعی نظام محسوب می‌شود.

آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش خوب می‌دانند که در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد نمایند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند. آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند. سلاحی که به آنها بفهمانیم همه طرح‌ها و برنامه‌هایشان همانند طرح ایجاد خاورمیانه بزرگ، پروژه سازش با اسرائیل، جنگ‌های نیابتی و ... با شکست روبرو خواهد شد.

در پایان، با قدردانی از مردم صاحب عزت ایران و مسئولان کشور که با همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی از سپاه در برابر تهاجم روانی اخیر هیئت حاکمه آمریکا حمایت کرده اند، اعلام می‌دارم سپاه ملت بزرگ ایران را در گذار از مرحله سوم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، پاسداری و محافظت خواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

تقدیر سرلشکر جعفری از همدلی صمیمانه مردم و مسئولان با سپاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۷:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مگر میشودازفرزند صال خودهمایت نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
انشاالله باهمدلی ومشایعت ومساعدت همه گروهها درکشورعزیزمان فرموده فرمانده محقق خواهدشدانشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
انشاالله باهمدلی ومشایعت ومساعدت همه گروهها درکشورعزیزمان فرموده فرمانده محقق خواهدشدانشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سلام فرمانده
آخرین اخبار