وزیر ورزش و جوانان:

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه جوانان

وزیر ورزش و جوانان از افزایش اعتبار حوزه جوانان به بیش از 400میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این اولین بار است که در دورانی حیات نظام انقلاب اسلامی، آمریکا قدمی علیه ما بر می دارد و غرب همراهی نمی کند،گفت: به جز چند کشور قبیله ای و رژیم صهیونیستی، اروپا، چین، روسیه و کشورهای دیگر از مواضع به حق ایران دفاع کردند که دستاورد بزرگی بود.

وی با بیان اینکه ترامپ با به کار بردن واژه جعلی برای خلیج فارس همه ایرانیان را یکپارچه کرد، گفت: سخنان ترامپ باعث شد وحدت، یکپارچگی و همدلی مانند دوره جنگ در جامعه ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به وجود امکانات مطلوب در مجموعه ورزشی حاجی بابایی بیان کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم یکی از جلسات فدراسیون‌ها در اینجا برگزار شود.

وی افزود: با برگزاری جلسه روسای فدراسیون ها در همدان، علاوه بر جلسه هفتگی، تصمیماتی در خصوص پیشرفت ورزش استان شهید پرور همدان اتخاذ خواهد شد و چگونگی استفاده از این فضاها برای برگزاری اردوها و مسابقات را در نظرخواهیم داشت .

سلطانی فر گفت: مجموعه ورزشی شهید حاج بابایی و مجموعه علیمرادیان در نهاوند از امکاناتی است که بر اساس سیاست تمرکززدایی در اردوها و مسابقات باید از این امکانات استفاده و از جهات مختلف استان منتفع شود.

 سلطانی فر با اشاره به وجود ظرفیت‌های همدان در بخش ورزش تصریح کرد وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: با وجود امکانات خوب در ملایر و نهاوند، سیاست انتقال فعالیت‌های ورزشی را از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم تا تمام امکانات موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به منابع در اختیار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام قدم برخواهیم داشت.

وی با انتقاد از بودجه ناکافی در حوزه ورزش افزود: کل هزینه‌هایی که در بخش ورزش می‌شود، یک چندم اعتبارات بخش‌های دیگر است اما در ایجاد وحدت ملی و غرور ملی تأثیر دوچندان دارد.

وزیر ورزش و جوانان بااشاره  به اینکه در کشور ما و همه کشورها برای اوقات فراغت، شادی و نشاط هیچ ابزاری بهتر و ارزانتر از ورزش نیست، گفت: در بخش جوانان اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شد و پرداخت وام ازدواج ۳ و نیم برابر شد.

وی اضافه کرد: اعتبار بخش جوانان در سال ۹۲ شش میلیارد تومان بود که امسال ۴۰۰ میلیارد تومان شد و این امر نشانگر توجه رئیس جمهور و دولت به بخش جوانان است.

انتهای پیام/خ

بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه جوانان اختصاص یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار