مراسم معارفه سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور مشاور مدیرعامل کانون پرورشی کشور، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه، امروز(27 مهر) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ رضا قمر زاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مراسم به ویژگی‌های سازمان های یاد گیرنده و پویا همچون کانون پرورش فکری اشاره و بیان کرد: مدیران سازمان های یادگیرنده و پویا مدیرانی هوشمند و دانشمند بوده و اغلب آن ها قبل از مدیر بودن رهبران خوبی هستند.

قمرزاده خلاقیت را از ویژگی های مدیران سازمان های یادگیرنده و پویا برشمرد و افزود: اولین تولیدات این نوع سازمان ها تولید دانش و پس از آن تولید نیروهای انسانی توانمند است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور سپس با اشاره به بهره گیری از توانمندی‌های رضا موزونی مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در کشور، بیان کرد: امیدواریم همیشه خروجی کار کانون پرورش چنین افراد توانمندی باشد.

مهناز فتاحی سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به غرق شدن جامعه کنونی در فضای مجازی، گفت:کانون پرورشی تلاش خواهد کرد تا این دنیا را با دنیای کتاب پیوند زده تا از این طریق شاهد مثبت شدن جریان استفاده از تکنولوژی باشیم.

 

در این مراسم از زحمات رضا موزونی مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تقدیر و مهناز فتاحی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه منصوب شد.

 

انتهای پیام/ز

غرق شدن جامعه کنونی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.