مرندی: نبرد پیکان و سرمایه همیشه حساس است

لیبرو تیم والیبال بانک سرمایه گفت: دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان همیشه از حساسیت‌های بالایی برخوردار است.

مهدی مرندی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دو تیم پیکان و سرمایه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال که با پیروزی 3 بر یک تیم والیبال بانک سرمایه به پایان رسید گفت:بازی بین دو تیم  پیکان و بانک سرمایه همیشه بازی سخت و حساسی است زیرا این دو تیم مدعی قهرمانی هستند و نبرد آن ها به نوعی فینال لیگ به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از طرفی از آنجایی که این دو تیم از حضور ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد از نظر فنی حساس است و در هیاهوی بیشتری نسبت به مسابقات دیگر برگزار می‌شود.

مرندی خاطر نشان کرد: این اولین بازی این فصل با پیکان بود که به همتی که داشتیم دست به دست هم دادیم و برنده این مسابقه شدیم. بازی سختی بود و برای هر بازی به سختی جنگیدیم. خوشبختانه در نهایت برنده این دیدار حساس شدیم.

لیبرو تیم بانک سرمایه درباره این موضوع که انتقادات زیادی به نحوه قضاوت این دیدار از سوی بازیکنان دو تیم صورت گرفت، گفت: به هر حال اشتباه داوری جزیی از مسابقه است که به دلیل حساسسیت زیاد مسابقه موجب شد که برخی صحنه‌ها با اعتراض از سوی هر دو تیم مواجه شود. در مجموع در حیطه وظایف من بازیکن نیست که درباره داوری اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/

لیبرو تیم بانک سرمایه از حساسیت‌های بازی با پیکان می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار