کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: یک محموله پودرنیروزا قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در عسلویه این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردارخلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس آگاهی شهرستان عسلویه با اشراف اطلاعاتی خود از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله قاچاق پودر و قرص نیروزا از عسلویه به یکی از شهرستان‌های استان فارس مطلع شد.

وی بیان کرد: این محموله قاچاق پس ازجاسازی در دودستگاه خودرو' تریلر' و' ایسوزو' در محور خروجی عسلویه در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت.

واعظی ادامه داد: رانندگان خودرو‌های حامل قاچاق با مشاهده پلیس به سمت یکی از روستا‌ها عسلویه متواری شدند که با ادامه تعقیب از سوی پلیس در یکی از کوچه‌ها ناچار به توقف شدند.

وی بیان کرد:با انتقال محموله قاچاق کشف شده به مقر پلیس و بررسی دقیق‌تر مشخص شد این محموله شامل ۴ هزارکیلوگرم پودر نیروزا، ۶۲۰ هزار عدد قرص نیروزا و بیش از ۹۵۰ هزار نخ سیگار به ارزش ۷۰ میلیارد ریال است.

سردار واعظی با بیان اینکه در این عملیات ۲ دستگاه خودرو متوقف و یک نفر متهم دستگیر شده است عنوان کرد: یکی از متهمان که هویتش برای پلیس مشخص شده با استفاده از تاریکی شب در یکی از کوچه‌های روستا با رها کردن خودرو متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

گفتنی است این دومین محموله قاچاق کشف شده طی ۲۴ ساعت گذشته در عسلویه است که در عملیات اول پلیس موفق به کشف یک هزار و ۶۲ عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال شد.

انتهای پیام /پ

 

کشف کالای قا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.