مدیر امور برق بسطام;

اجرای هشت هزار متر شبکه توزیع برق در بخش بسطام

از فروردین ماه سال 96 تا زمان حاضر ، هشت هزار و 409 متر شبکه توزیع برق در بخش بسطام احداث و بهره برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جمال فرخ زاده مدیر امور برق بسطام گفت: عملیات برقراری دو هزار و 585 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی و پنج هزار و 824 متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوائی به اجرا در آمده است.


وی اظهار داشت: به منظور انجام طرح جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه سیمی ، مقدار نُه هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.


فرخ زاده به نصب 14 ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت 725 کیلوولت آمپر اشاره کردو افزود: با احداث این تعداد ترانس، ظرفیت پست های برق بسطام ، 96 هزار و 725 کیلوولت آمپر شده است.


وی افزود : در شش ماهه نخست سال جاری، نه هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف و شش هزار و 100 متر خطوط فشار متوسط بخش بسطام اصلاح و بهسازی گردیده است.


مدیر امور برق بسطام تصریح کرد: از آغاز سال 96 تاکنون ، 215 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به میزان 10 میلیارد و 350 میلیون ریال اجرائی شده است.


وی با عنوان برنامه های امور برق بسطام گفت: تبدیل سه هزار و 500 متر شبکه سیمی روستای شاهکوه سفلی به کابل خودنگهدار، بهسازی فیدر خرقان به طول دو هزار و 207 متر، دو مداره کردن شبکه محرّم واقع در جاده مجن به مقدار یک هزار و 491 متر ، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستای میقان و ارتباط فیدر میقان – پلیس راه به میزان یک هزار و 400 متر از جمله فعالیت هائی است که پیش بینی شده تا پایان امسال اجرائی شوند.


انتهای پیام / ه


نصب 14 ایستگاه هوائی توزیع برق در بسطام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.