کری: ترامپ با استفاده بیش از حد از توییتر فضای مخربی از سیاست هرج و مرج به وجود می‌آورد

وزیر خارجه پیشین آمریکا در اظهاراتی از استفاده فراوان دونالد ترامپ از توییتر برای اظهارات آتش افروزانه انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان کری -- وزیر امور خارجه سابق آمریکا -- اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با استفاده فراوان از شبکه اجتماعی توییتر به ویژه برای اظهارات آتش افروزانه، فضای مخربی از «سیاست هرج و مرج» به وجود می‌آورد.

کری در پاسخ به سوالی در شبکه تلویزیون دولتی آر تی اس سوئیس اعلام کرد آمریکایی‌ها بیش از پیش متوجه می شوند که پدیده توییت ها خسته کننده، مخرب و بر هم زننده گفتگوی واقعی هستند. من معتقدم این امر سیاست هرج و مرج به وجود می آورد و این خوب نیست.

دونالد ترامپ برای اعلام عمده ترین سیاست های داخلی و بین المللی، و همچنین برای انتقاد از متحدان، طعنه زدن به رقبا و تهدید به ویران کردن کره شمالی از توییتر استفاده می کند.

جان کری که به مدت چهار سال دیپلماسی آمریکا را در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا هدایت کرد، به ویژه از توییت های ترامپ در حمله به رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه کنونی، انتقاد کرد. به طور مثال ترامپ در شبکه اجتماعی توییتر می نویسد تیلرسون با تلاش برای مذاکره با کره شمالی وقت خود را هدر می دهد.

کری خاطر نشان کرد چنین پیغام هایی بسیار مخرب هستند. من فکر می کنم وقتی رئیس جمهور به طور علنی مانند چنین مواردی به تخریب می پردازد، وزیر خارجه بودن بسیار دشوار است.

انتهای پیام/

انتقاد کری از ترامپ درباره استفاده فراوان از توییتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار