مسابفات تکواندو گرندپری- لندن؛

حسینی مقابل نماینده چین تایپه شکست خورد

میرهاشم حسینی در نخستین مبارزه خود در مرحله سوم مسابقات گرندپری در راند طلایی برابر نماینده چین تایپه نتیجه را واگذار کرد.

حسینی مقابل نماینده چین تایپه شکست خوردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن ۶۷- کیلوگرم زنان و اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزارمی‌شود و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

میرهاشم حسینی در نخستین مبارزه برابر «یو جن هوآنگ» از چین تایپه نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷، نایب قهرمان مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ قرار گرفت و در راند طلایی نتیجه را به حریف واگذار کرد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

حذف نخستین نماینده ایران از شیاپ‌چانگ لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.