ریو در آتش عصبانیت راننده سوخت

رییس پلیس راهور اهواز از آتش زدن خودرو توسط راننده برای فرار از قانون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیریایی، رییس پلیس راهور اهواز بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری ریو ساعت 19 و 35 دقیقه دیشب با ورود به محدوده طرح ترافیکی پارک شده و راننده خودرو خود را با سویچ و شیشه پایین رها نموده است.

وی اذعان داشت: ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می شوند سواری ریو بالغ بر 2 میلیون و 600 هزارتومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی را دارد.

سرهنگ پیریایی با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی (خیابان سلمان فارسی) را داشته است، اظهار کرد: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو شده که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به احراز نشدن مالکیت و جریمه سنگین و شکایت شاکی، ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می کنند.

رییس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه متاسفانه در این حین راننده بنزین را از خودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو اقدام به آتش زدن خودرو می نماید، بیان داشت: بلافاصله ماموران خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسول های اطفاء حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو نموده و خودرو را به پارکینگ انتقال می دهند.

سرهنگ پیریایی تصریح کرد: می توان هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

آتش زدن خودرو به خاطر فرار از قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.