پربازدیدهای علمی پزشکی؛

موثرترین نسخه گیاهی برای کاهش غلظت خون/ ضرورت افزایش تجهیزات بیمارستان‌های نظامی/ خوراکی‌های خوشمزه‌ای که لبخند روی صورتتان می‌آورند

مناسب‌ترین موادغذایی برای کودکان بیش‌فعال/ آخرین جزئیات از حریق بیمارستان خیریه سیدالشهدا/ قوی‌ترین دمنوش‌هایی که به بدنتان گرما می‌بخشندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

سن خود را کمتر بگویید تا بیشتر عمر کنید
محققان دریافتند که کسانی که معتقد هستند که کوچکتر از سن واقعیشان هستند طول عمر بیشتری نسبت به کسانی دارند که احساس پیری می کنند.

موثرترین نسخه گیاهی برای کاهش غلظت خون
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

کدام موفق ترند؟ جراحان زن یا مرد
جراحان از هر گروه جنسیتی نهایت تلاش خود را برای کمک به بیمار و انجام جراحی صحیح انجام می‌دهند، اما برای برخی بیماران انتخاب جنسیت جراح از اهمیتی زیادی برخوردار است.

خوراکی‌های خوشمزه‌ای که لبخند روی صورتتان می‌آورند+ اینفوگرافی
بسیاری از افراد احساس خوشحالی نمی‌کنند، اما برخی موادغذایی موجب می‌شوند لبخند روی صورت فرد نقش ببندد و احساس شادی کند.

استقرار دفاع بیولوژیکی اولویت مهم بهداشت و درمان
فرمانده دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به ضرورت استقرار دفاع بیولوژیکی از آمادگی کامل برای رویارویی با هرگونه تهدید خبر داد.

10 روش برای بهتر خوابیدن کودکان
کم خوابی کودکان می تواند به بروز ناراحتی، ایجاد اختلال در میزان توجه و یادگیری، مسائل رفتاری و حتی به مشکلات جسمی مانند چاقی ختم شود.

برپایی رزمایش‌های طب رزم الزامی است/ ضرورت افزایش تجهیزات بیمارستان‌های نظامی
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح از ضرورت برپایی رزمایش‌های طب رزم در کشور خبر داد.

انتهای صف ایستادن هنری نیست
رهبر معظم انقلاب در طول سالیان دراز تاکیدی جدی بر حرکت مبتنی بر علم، رشد و حرکت علمی، تولید علم و سرمایه گذاری بر روی آن داشته اند.

چگونه ریزش موی فصلی را برطرف کنیم؟
همزمان با کوتاه شدن روز و دگرگونی آب و هوا در فصل پاییز بسیاری افراد با مشکلاتی همچون ریزش موی سر و حمله‌های آسم و آلرژی مواجه می‌شوند که برای برطرف کردن این مشکل‌ها راه حل‌های موثری وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار