هافبک دفاعی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: همه راه‌ها را به روی بازیکنان ذوب‌آهن بسته بودیم و توانستیم با استفاده از ضدحملات سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میثم نقی‌زاده در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ۲ تیم بازی خوبی انجام دادند. ما همه راه‌ها را به روی بازیکنان ذوب‌آهن بسته بودیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل‌ پیش‌بینی نیست ولی راستش را بخواهید انتظار این نتیجه را نداشتیم. البته توانستیم از ضدحملات خوب استفاده کنیم.

نقی‌زاده در مورد اینکه بازی در نقش‌جهان به پیروزی تیمش کمک کرده است، افزود: بازی کردن در این ورزشگاه به دلیل شرایط ذوب‌آهن بود اما ورزشگاه نقش‌جهان وضعیت خیلی خوبی دارد و هر ۲ تیم می‌توانند در این ورزشگاه خوب بازی کنند.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند روند ۱۰ هفته گذشته را در ادامه لیگ هم ادامه دهد یا نه، بیان داشت: تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهیم تا پایان لیگ این روند را حفظ کنیم و خودمان را باور داریم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.