یزدان‌مهر:

دانشجویان برای ثبت‌نام وام عتبات ۲ روز دیگر فرصت دارند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت دانشجویان 2 روز فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را جهت دریافت وام زائرین عتبات انجام دهند.

دانشجویان برای ثبت‌نام وام عتبات ۲ روز دیگر فرصت دارندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص جزئیات اعطای وام به دانشگاهیان جهت تشرف به عتبات عالیات گفت: طبق توافقنامه‌ای که با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امضاء کردیم امسال هم تعداد و هم میزان وام عتبات دانشگاهیان را بالا بردیم و مبلغ وام از سه میلیون ریال به پانزده میلیون ریال برای دانشجوهای متاهل و برای دانشجوهای مجرد به ده میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پرداخت وام به زائرین این دوره عتبات از شهریور ماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت به همین دلیل دانشجویان تن‌ها دو روز دیگر فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را انجام دهند.

یزدان‌مهر تصریح کرد: زائرین هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان باید به سامانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سامانه و واریز هزینه، پرینت آن را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند و طی لیستی که معاونت دانشجویی دانشگاه برای ما ارسال می‌کند، ما آمادگی داریم حداکثر ظرف پانزده روز بتوانیم وام را پرداخت کنیم.

مشاور وزیر علوم ادامه داد: دانشجویان از ضمانت‌نامه‌ای که نزد صندوق رفاه دارند می‌توانند برای دریافت وام استفاده کنند، یعنی دانشجویی که برای وام تحصیل، وام شهریه یا سایر وامها، تعهدنامه محضری نزد ما داشته باشد، می‌تواند از همان تعهد محضری برای دریافت وام عتبات هم استفاده کند.

وی افزود: دانشجویانی هم که تا به حالا وامی از صندوق رفاه دریافت نکرده اند و یا ضمانت‌نامه‌ای نزد صندوق ندارند باید به همراه یک ضامن در دفتر خانه رسمی تعهدنامه محضری ثبت کنند و فرم آن را تحویل دفتر صندوق رفاه در دانشگاه خود دهند تا وام به آن‌ها تعلق گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: تاکنون حدود ۵ هزار نفر از دانشجویان برای دریافت وام ثبت نام کرده اند و ما، چون تخصیص مالی را اعلام کرده‌ایم و، چون نوسان تخصیص نداریم مشکل خاصی جهت پرداخت وام‌ها نداریم و طبق آن چیزی که قبلا اعلام کردیم این وام‌ها ظرف پانزده روز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اعزام  دانشجویان به پیاده‌روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار