فردا در شورا چه می گذرد؟

اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی فردا به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران و ارائه خدمات شهرداری به کارکنان رسیدگی می‌کنند.

فردا در شورا چه می گذرد؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردا یکشنبه 30 مهرماه در پانزدهمین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که به صورت فوق العاده از ساعت 8:45 تا 11 در ساختمان شورا واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود، اعضای شورا موارد مختلفی را بررسی خواهند کرد.

در ابتدای جلسه و پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نطق پیش از دستور خواهد داشت.

سپس اعضا به ایراد تذکرات خود می پردازند و به دنبال آن 8 دستور جلسه را بررسی می‌کنند.

دستور اول مربوط به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران» است.

دستور دوم در رابطه با بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه «الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه» است.

دستور سوم اختصاص به ارائه گزارش مبنی بر چشم انداز، رویکردها و برنامه کلان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران توسط محمد علیخانی رئیس کمیسیون و افشین حبیب زاده نائب رئیس کمیسسون دارد.

با اتمام رسیدگی به سه دستور اول، انتخاب نمایندگانی از میان اعضای شورا برای عضویت در مجامع قانونی مجموعه مدیریت شهری دیگر دستوراتی است که تا ساعت 11 در جلسه پانزدهم، اعضای شورای پنجم شهر تهران به آن ها می پردازند.

گفتنی است؛ انتخاب این نمایندگان 3 جلسه است که در دستور کار شورای پنجم قرار می گیرد اما به دلیل طولانی شدن دستورات ابتدایی و طرح های یک و دو فوریتی عملا زمانی برای رسیدن به انتخاب افراد نمی ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار