پرورش ورزشکاران مستعد اولویت اصلی وزنه برداری زنجان

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان شناسایی و پرورش نفرات مستعد را اولویت اصلی این هیئت دانست .

امیدی رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛گفت : شناسایی و پرورش نفرات مستعد در استان و قرار دادن زیر چتر حمایتی هیئت به جهت پشتوانه سازی و فراهم آوردن شرایط رقابتی در دسته های وزنی مختلف برای ساختن تیمی مقتدر جهت درخشش در رقابت های بین المللی و تبدیل زنجان به قطب وزنه‌برداری کشورمان اولویت های اصلی این مجموعه می باشد .

وی با اشاره به کسب سه نشان رنگارنگ کشوری و یک نشان برنز رقابت‌های آسیایی در شش ماه نخست سال توسط وزنه برداران زنجانی گفت : آماده سازی تیم های نونهالان و نوجوانان را با جدیت به جهت حضور در رقابت های رسمی فدراسیون وزنه برداری در نیمه دوم سال دنبال می کنیم تا حضور موفقی در رقابت های آتی داشته باشیم .

 رئیس هیئت وزنه برداری استان به تعامل مناسب با هیئت پزشکی ورزشی زنجان اشاره کرد و افزود : با همکاری دوستان در این هیئت موفق به برگزاری کارگاه های آموزشی ؛ آنتی دوپینگ ، روانشناسی و تغذیه شدیم که مورد استقبال ورزشکاران نیز قرار گرفت. امیدی از حضور حسین سلطانی و امیر عزیزی ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و گفت : اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان از 21 مهر ماه زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی آغاز و با حضور نماینده زنجان در حال برگزاری می باشد .

انتهای پیام/ن

رییس هیئت وزنه برداری  استان از حضور حسین سلطانی و امیر عزیزی ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.