نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از ایجاد خانه امید بازنشستگان و سالمندان در آینده نزدیک در این شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بیت اله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جمع فرهیختگان گفت: با توجه به توافق انجام شده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور موافقت خود را برای احداث خانه امید بازنشستگان و سالمندان اعلام کرده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخت وآغاز عملیات اجرایی این پروژه با تجهیزات و امکانات مناسب در شهرستان اهر باشیم.

وی در ادامه افزایش کیفیت آموزشی در مدارس را اولویت اصلی در موفقیت دانش آموزان عنوان کرد و افزود: نباید کیفیت آموزش را فدای بالابردن درصد قبولی در کنکور کرد بلکه باید در بالابردن هرچه بیشتر کیفیت آموزش تلاش نمائیم.

نماینده مردم اهر و هریس، لزوم همکاری خیرین در امر نوسازی و تجهیز مدارس بسیار مهم عنوان و بر جذب خیرین توسط مدیران و مسئولین مدارس و مناطق آموزشی در رفع مشکلات تأکید کرد.

عبدالهی حل مشکلات مالی و بدهی مدارس شهرستان های اهر و هریس را یکی از اولویت های کاری و اصلی خود عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده امیدواریم بدهی مدارس و آموزش پرورش روستایی و شهری شهرستانهای اهر و هریس به شرکت گاز مرتفع گردد.

وی گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور وجود دارد که باید مجلس شورای اسلامی در این خصوص وارد شده و بسیاری از قوانین و سیستم های اداری دست و پاگیر ساماندهی و در حل مشکلات و اصلاح سیستم های بانکی، اداریف تولید، اشتغال و آموزش بیشتر وارد شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس در شورای اسلامی در ادامه یکی از موضوعات مهم و اساسی در اهر را اتمام ساخت پروژه بزرگراه اهر – تبریز عنوان کرد و افزود: متأسفانه یکی از مشکلات مردم منطقه و عدم توسعه منطقه ارسباران وجود این جاده می باشد که هر روز شاهد چندین تصادف منجر به مرگ و داغ دارشدن مردم از مرگ عزیزان خود می باشیم.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولین و انجام قول های داده شده از سوی مسئولین کشوری و استانی شاهد اتمام سریع این بزرگراه در آینده نزدیک شده و از این پس دیگر شاهد حوادث ناگوار منجر به مرگ در این محور نباشیم.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت همکاری خیرین در امر نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار