همایش اتومبیلرانی و موتورسواری با هدف جذب جوانان به ورزش های مهیج و اجتناب از مواد مخدر در آستارا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اصغر اکسیر، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا گفت: همایش اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت هفته تربیت بدنی و با شرکت 25 اتومبیلران و 10 موتور سوار حرفه ای به مسافت 20 کیلومتر در داخل آستارا و لوندویل برگزار شد.

وی افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از 5 رشته پرمخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این رشته، سرمایه گذاری برای سلامت جوانان و زمینه ساز پرهیز آنان از ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا گفت: نبود پیست موتور سواری از دغدغه های ورزشکاران این رشته در آستارا است که با توجه به استقبال روزافزون علاقه مندان موتورسواری، باید راه اندازی شود.

اکسیر با بیان اینکه 40 ورزشکار زیر نظر هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آستارا فعالیت می کنند، تصریح کرد: از سال 2016 میلادی هیچ ورزشکار موتورسوار یا اتومبیلران از ایران به رقابت های بین المللی اعزام نشده و به جز سال 2015 میلادی، ایران میزبان رقابت های بین المللی این رشته ها نبوده است و این موضوع، تاثیر زیادی در کاهش انگیزه ورزشکاران آن دارد.

26 مهر تا 2 آبان ماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در آستارا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.