عجیب‌ و چندش آورترین هدایا؛ از گوش بریده تا خلال دندان استفاده شده !+تصاویر

هدف هدیه دادن شگفت زده و خوشحال کردن افراد است. بااین حال شما نمی‌توانید با یک دستمال توالت یا یک گوش بریده انسان به عنوان هدیه تولد کسی را خوشحال کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدیه دادن به مناسبت‌های خاص مثل عید، تولد و ... یکی از قدیمی‌ترین قراردادهای اجتماعی است. هدف هدیه دادن شگفت زده و خوشحال کردن افراد است. بااین حال شما نمی‌توانید با یک دستمال توالت یا یک گوش بریده انسان به عنوان هدیه تولد کسی را خوشحال کنید. در این مقاله برخی از عجیب‌ترین هدیه هایی که افراد به عنوان هدیه داده اند را مشاهده می‌کنید.
 

آباژوری از پوست انسان

 
یک مرد آمریکایی به نام مارک جاکوبسون از دوستش یک هدیه عجیب دریافت کرد. باور کنید یا نه این هدیه آباژوری از پوست انسان بود! ولی هندرسون کسی را نکشته بود و تصادفی این موضوع را فهمید و پس از فهمیدن این موضوع وحشتناک با فروشگاهی که آباژور را خریده بود تماس گرفت تا به آن‌ها بگوید چه چیزی در فروشگاهشان دارند. مدیر فروشگاه هم که وحشت کرده بود نمی‌توانست به یاد بیاورد این آباژور را از کجا تهیه کرده است.
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

تمساحی ساخته شده از پلی استایرن


اگر می‌خواهید واقعا کسی را آزار دهید می‌توانید این تمساح را که چشمانش هم روشن می‌شود به او هدیه دهید. یک مرد استرالیایی این تمساح را به عنوان هدیه کریسمس به دوستش داده است.

عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 


کتاب کنار آمدن با فرزندخواندگی

میلیون ها فرزندخوانده در سراسر دنیا وجود دارند و در زندگی همه آن‌ها زمانی می رسد که والدین باید حقیقت را به آن‌ها بگویند که فرزند واقعیشان نیستند. هریک از این والدین راهی برای گفتن این حقیقت غم انگیز انتخاب می‌کنند تا به احساسات فرزندشان آسیب نزنند. با این حال یکی از این والدین به روش عجیب و غریبی این کار را کرده اند. آن‌ها یک کتاب با نام «کنار آمدن با فرزندخواندگی» در کریسمس به فرزندشان هدیه دادند و احتمالا بدترین کریسمس عمرش را برای کودک بیچاره ساختند.


 

مجسمه مومی تیپی هدرن در یک تابوت

بعد از ششمین تولد ملانی گریفیت، دختر آلفرد هیچکاک و تیپی هدرن، آلفرد یک هدیه عجیب به او داد. این هدیه برای ملانی آنقدر عجیب بود که دختر بیچاره بعد از دیدنش غش کرد. هدیه‌ای که آلفرد به مناسبت ششمین سالگرد تولد دخترش به او داد مجسمه‌ای از مادرش تیپی در یک تابوت بود. حتی این مجسمه همان لباس‌های تیپی را پوشیده بود!
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

 گوش بریده انسان

مشهور شدن آسان نیست، همیشه در چشم مردم هستید. اما این تنها مشکلی مشهور بودن نیست. سلبریتی‌ها هدایای عجیبی از طرفدارانشان دریافت می‌کنند که به آدرس خانه آن‌ها فرستاده می‌شود. مثلا خواننده و بازیگر مشهور، جرد لتو یک گوش بریده از طرفدارانش دریافت کرد. اما بدتر اینکه لتو آن را سوراخ کرد و به عنوان گردنبند استفاده کرد.

عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

عروسکی که جیغ می‌زند


دادن عروسک به عنوان هدیه کریسمی قابل قبول است، اما عروسکی که جیغ می‌زند کمتر قابل قبول است و دادن عروسکی که جیغ می‌زند «من نمی‌خوام تخم بذارم» به عنوان هدیه کریسمس کاملا عجیب و غیرقابل قبول است.

عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

 یک دست ظرف غذای پلاستیکی

 
چرا ما ظرف غذاهای پلاستیکی را جزء عجیب‌ترین هدایا قرار داده ایم وقتی می‌دانیم چقدر کاربردی و راحت هستند؟ اگر این هدیه به یک شخص بزرگسال داده شود عجیب نیست، اما عجیب است که این هدیه به یک دختر بچه ۷ ساله به عنوان هدیه تولد داده شده است!
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

خرگوش مرده

باز هم یک هدیه عجیب دیگر به یکی از افراد مشهور داده شده است. آوریل لاوین در ژاپن بود ومنتظر دوستش مقابل هتل بود که هدیه اش را باز کرد و کاملا شوکه شد. یکی از طرفدارانش خرگوش مرده برای او فرستاده بود!
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

یک تکه نخ


نخ کاربردهای زیادی دارد.‌ می‌توان از آن در بسته بندی هدیه، گره کردن و حتی به عنوان کمربند استفاده کرد. اما تنها جایی که نخ نمی‌تواند به کار بیاید داخل جعبه هدیه است! اما چرا باید یک تکه نخ را به عنوان هدیه کریسمس به کسی داد؟ این سوالی است که یک دختر بریتانیایی بعد از دیدن هدیه دوستش از خودش پرسید.
 
 
عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده 
 

 

دو جین بسته نودل


نودل‌ها واقعا خوشمزه هستند به خصوص اگر با مرغ یا گوشت خورده شوند. هم چنین برای سرو در مناسبت‌ها به عنوان پیش غذا مناسب به نظر می‌رسند. اما یک بسته نودل به عنوان هدیه کریمس واقعا جالب نیست! و کاملا عجیب است که به کسی دو چین بسته نودل به عنوان هدیه تولد‌ی ۲۱ سالگی بدهیم. بعید است که بتوان کسی را با چنین هدیه‌ای خوشحال کرد.
 
عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 


خلال دندان استفاده شده


تصور کنید با خوشحالی مشغول بازکردن هدیه پدرتان هستید و متوجه می‌شوید که یک خلال دندان استفاده شما به شما داده! چه احساسی پیدا می‌کنید؟ شوکه نمی‌شوید؟ بین همه هدایای ممکن پدرتان به شما یک خلال دندان داده است.
 
عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده 
 

 
 

کلم‌


نمی‌دانید به خواهرزاده یا برادرزاده کوچک خود چه چیزی هدیه بدهید؟ ما یک ایده عالی برایتان داریم و پیشنهاد می‌کنیم که به او یک کلم بدهید! بچه‌ها کلم دوست دارند! حتی فکرش را هم نمی‌کنید به برادرزاده خود کلم هدیه دهید آن هم بچه‌های امروزی که انتظار آی پد یا آیفون دارند. اما یک دختربچه آمریکایی که انتظار داشت از عمویش یک بچه گربه هدیه بگیرد یک کلم هدیه گرفت!
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

لباس بیمارستان


اشاره به لباس بیمارستان و هرچیز دیگری که به بیمارستان مربوط است ما را می‌ترساند چه برسد به چنین چیزی به عنوان هدیه کریسمس! یک مادربزرگ یک لباس بیمارستان به نوه خود هدیه داده و به او گفته که این لباس به او می‌آید. تنها چیزی که می‌توانیم تصور کنیم این است که مادربزرگ هنگام بسته بندی هدیه موادمخدر مصرف کرده بوده است.
عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده 
 

 

کتابچه‌ای شامل نمونه‌های فرش


کیلی یک بروشور نمونه‌های فرش به عنوان هدیه کریسمس دریافت کرده است. چه کسی در دنیا ممکن است چنین هدیه عجیبی بدهد؟ مادربزرگ کیلی این هدیه غیرمنتظره را به او داده است؛ و جالبتر اینکه کیلی هنوز این هدیه عجیب را نگه داشته است.

عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده 
 

 

بچه کوسه مرده


یکی از هدایایی که گروه محبوب وان دایرکشن (One Direction) از طرفدارانشان دریافت کرده اند یک کوسه مرده است. آن‌ها هیچوقت نفهمیدند چه کسی این هدیه عجیب را برایشان فرستاده است.
 
 عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 

 

یک کتاب در پوست قاتل


وقتی کتابی به مردی به نام جان فنو داده شد که در پوست انسان پیچیده شده بود شگفت زده شد. او از کسی که این هدیه را به او داده بود داستان آن را پرسید و کاملا شوکه شد. او فهمید که این هدیه توسط مردی به نام جیمز آلن برای او فرستاده شده که قاتل و دزد قرن نوزدهمی است. آلم در زندان کتابی برای جان فنو نوشته و آن را در زندان گذاشته و قبل از اعدام از نگهبان زندان خواسته که کتابش را در پوست خودش قرار دهد و برای فنو بفرستد.
 
عجیب‌ترین هدایایی که تا به حال داده شده
 
منبع:برترین ها
 
انتهایی پیام/
 
 

عجیب ترین هدایایی که تا به حال ندیده اید

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.