کوی رمضان اهواز روی ریل حادثه

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اگر برای مردم منطقه کوی رمضان و منبع آب کاری انجام ندهیم قطعا به یک معضل اجتماعی تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز در ستاد بحران خوزستان در خصوص واقع ریزش کوه در کوی رمضان اهواز با اعلام اینکه حمله و هجمه مردم در کوی رمضان پیام دارد، اظهار کرد: اگر فکری عاجل برای مردم ساکن در کوی رمضان و منبع آب نکنیم، احتمال وقوع حوادث بدتر در آینده وجود دارد.

وی بیان داشت: در آینده احتمال رخداد حوادث و خطرات بدتری برای این منازل پرخطر وجود دارد. به نظر من یا دولت توان دارد و یا اینکه ندارد؛ باید امکان همکاری دولت مشخص شود در غیر این صورت حداقل فراخوان عمومی داده شود تا خیران و حتی خود مردم به این افراد کمک کنند.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: اگر برای این مردم کاری انجام ندهیم قطعا به یک معضل اجتماعی تبدیل می شود و اینکه امروز هر مسئولی مورد حمله و هجمه قرار گرفته خودش یک پیام دارد.

فلسفی عنوان کرد: مردم به دلیل فقر امکان جابه جایی ندارند و حتی اگر شده مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان به آن ها به صورت بلاعوض اختصاص داده شود که امکان رهن منزلی دیگر را داشته باشند.

انتهای پیام/م

تشکیل جلسه ستاد بحران در خصوص حادثه رانش کوه در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.