شناسایی 90 پارکینگ در مهران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به شناسایی 90 پارکینگ در مهران گفت:در اربعین فقط به متقاضیان ثبت نام شده اجازه فعالیت داده می شود.

شناسایی 90 پارکینگ در مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزا بیگی بیان کرد:حدود 90 پارکینگ در شهر مهران شناسایی شده اند که متقاضیان برای ثبت نام به پلیس پیشگیری مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی پارکینگ ها در اولویت کاری پلیس می باشد اظهارکرد: در اربعین سال جاری بیش از ۳۰ تیم پلیس آگاهی بر فعالیت پارکینگ های سطح شهرستان مهران نظارت خواهد کرد.

میرزا بیگی رعایت الزامات پارکینگ داری را شرط اجازه فعالیت عنوان کرد و افزود: درخصوص پارکینگ بزرگ اربعین بیش از ۱۶ الزام وشرط برای پیمانکار به مسئولان شهرستان اعلام شده است که باید رعایت شود.

وی با اشاره به فعالیت 300 نگهبان شرکت های حفاظتی مراقبتی در پارکینگ های مهران اضافه کرد:این نیروها از حمایت پلیس آگاهی،پلیس پیشگیری و پلیس راهور برخوردار می باشند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان از زائران اباعبدا..الحسین خواست با توجه به بارش نزولات آسمانی در ایام اربعین وسایل نقلیه خود را در پارکینگ اربعین پارک کنند.

انتهای پیام/ د

90 پارکینگ در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.