قتل پدر با ضربه‌های بطری آب +عکس

مرد میانسال که در جریان دعوای خانوادگی پدرش را با ضربه بطری کشته بود، بازداشت و منکر جنایت شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  19 خرداد امسال زنی با حضور در دادسرای ناحیه 3 تهران از برادر 47 ساله‌اش شکایت کرد و به قاضی پرونده گفت: پدرم چند روز مهمان خانه برادرم و همسر موقتش بود، اما برادرم با او دعوا کرد و کتکش زد و از طریق همسایه‌ها متوجه شدیم وی در بیمارستان بستری است.

ماموران از پیرمرد در بیمارستان تحقیق کردند که وی به افسر تحقیق گفت: پسرم خانه 700 میلیونی‌اش را فروخت و همراه همسرش در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کردند. چند روزی مهمانشان بودم، اما روز آخر او با من دعوا کرد و گفت باید هر چه پول و طلا دارم به او بدهم، در غیر این صورت بیرونم می‌کند. با من دعوا کرد و بعد با بطری آب ضربه‌هایی به سرم زد که زخمی شدم. از پسرم شکایت دارم.

پسر این پیرمرد به کلانتری احضار و به افسر تحقیق گفت: دعوایی میان من و پدرم در کار نبود. او در خانه حالش بد شد و نتوانست تعادلش را حفظ کند و روی زمین افتاد.

ده روز بعد از این ماجرا، پیرمرد در بیمارستان فوت شد و مرگ او به کلانتری 124 قلهک گزارش شد. چند روز پیش دختران مقتول در دادسرا حاضر شدند و از برادرشان به اتهام قتل پدر شکایت کردند.

در ادامه پسر مقتول بازداشت و در جریان تحقیقات قضایی منکر قتل پدرش شد و به قاضی پرونده گفت: با پدرم دعوایمان نشد و با بطری به او ضربه نزدم که باعث مرگش شود. سال‌ها در اسکاتلند درس خوانده و مدرک پزشکی عمومی گرفته‌ام. من و همسرم رفتارخوبی با او داشتیم. او روز حادثه حالش بد شد و روی زمین افتاد و ما هم سریع پدرم را به بیمارستان منتقل کردیم. این در حالی است که پدرش قبل از مرگ او را به عنوان عامل حادثه معرفی کرده است.

ماموران همچنین متوجه شدند طبق گفته خانواده متهم، وی دیپلم دارد و مدرک پزشکی ندارد. تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.

 

منبع:جام جم

انتهای پیام/

ماجرای عجیب قتل خانوادگی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.