جاودانی: عربستانی‌ها باید به باشگاه‌های ایرانی غرامت بدهند

وکیل حقوقی فوتبال گفت: باشگاه‌های ایرانی باید مستندات و جزئیات خود را به CAS ارسال کنند و به احتمال زیاد، عربستانی‌ها باید به باشگاه‌های فوتبال کشورمان غرامت بدهند.

جاودانی: عربستانی‌ها باید به باشگاه‌های ایرانی غرامت بدهندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مناقشه فوتبالی ایران و عربستان که نتیجه آن حضور نیافتن تیم های عربستانی در ایران برای انجام بازی‌های بین‌المللی شد، فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت غرامت به دادگاه CAS شکایت و خواهان پیگیری این موضوع شد.

بر همین اساس، رضا جاودانی، وکیل فدراسیون فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ما درباره نتیجه نشست میانجیگری ایرانی و عربستانی ها در دادگاه عالی CAS گفت: علیرضا اسدی، به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نشست حضور پیدا کرد و خوشبختانه جلسه خوبی بود و مقرر شد باشگاه های ایرانی مستندات خود را به دادگاه عالی ارسال و منتظر غرامت دریافت شوند.

او افزود:دادگاه عالی ورزش، درباره میزبانی دیدار تیم های ایران و عربستان دخالتی ندارد  و کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) باید درباره محل میزبانی تیم های 2 کشور نظر دهد.

گفتنی است با توجه به این که AFC، نماینده کل فوتبال آسیاست و باید طرف حق را بگیرد اما کرسی های پرتعداد سعودی ها شاید جواب دهد و بازهم تقابل تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار شود.

انتهای پیام/

AFC ،میزبان دیدار تیم های ایرانی و عربستانی را مشخص می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
سه سال وعده میدید دریغ از یه کار مفید
آخرین اخبار