رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی ۲۸۵ واحد تعطیل، نیمه تعطیل و نوسازی صنایع این استان مورد نیاز است.

راه اندازی واحد‌های صنعتی سیستان و بلوچستان نیازمنداعتباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: ۱۵۳ واحد تولیدی تا کنون در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند که ۶۵ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای رونق تولید تعیین تکلیف ۴۵ واحد تولیدی مشکل دار و تعطیل در سیستان و بلوچستان است که قابلیت راه اندازی مجدد را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: عمده مشکلات این واحد‌های تولیدی کمبود نقدینگی برای تامین سرمایه در گردش است.

وی تصریح کرد با هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات علاوه بر راه اندازی این واحد‌های تولیدی موجبات اشتغال ۲۲۵ نفر را در سیستان و بلوچستان می‌توان فراهم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: همچنین  ۲۵واحد نیمه فعال با قابلیت به حداکثر رساندن ظرفیت تولید شناسایی شده اند که با ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات می‌توان برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد کرد.

میرشکار اظهار داشت: ۲۱۵ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات می‌توان آن‌ها را بازسازی و نوسازی کرد.

انتهای پیام /ع

شناسایی ۲۵ واحد تولیدی نیمه فعال در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.