مرزبان: انگیزه زیادی برای شکست خونه به خونه داریم/ شک نکنید سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت:ما انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم با عبور از سد خونه به خونه به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد برای دیدار مقابل خونه به خونه بابل در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: پس از دیدار مقابل صنعت نفت تمرینات خوبی را برای بازی با خونه به خونه پیگیری می کنیم. حریف پس از برتری مقابل آلومینیوم اراک و قرار گرفتن در میان مدعیان لیگ دسته اول از روحیه بالایی برای دیدار با سیاه جامگان برخوردار است اما ما هم انگیزه زیادی برای عبور از سد خونه به خونه و صعود به مرحله بعدی جام حذفی داریم.

او درباره اینکه خونه به خونه تیم سابقش محسوب می شود، گفت: به هیچ وجه نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما باید برای جواد نکونام و تیمش در ادامه رقابت های لیگ دسته اول آرزوی موفقیت کنم و اعتقاد دارم خونه به خونه پتانسیل صعود به لیگ برتر را هم دارد.

سرمربی سیاه جامگان درمورد قرار گرفتن این جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر تصریح کرد: از آنجاییکه تاکنون جدول لیگ برتر شکل اصلی اش را نگرفته است و امتیاز تیم های انتهای جدولی به هم نزدیک است با کسب چند نتیجه خوب می توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم. شک نکنید سیاه جامگان به لیگ دسته اول سقوط نمی کند چراکه باوجود مشکلات سیاه جامگان برنامه های ویژه ای برای نتیجه گیری داریم و می توانیم تیم را در رده های میانی جدول قرار دهیم.

مرزبان درباره برنامه ریزی کادرفنی سیاه جامگان برای پنج بازی پایانی این تیم در نیم فصل اول لیگ گفت: تمام بازی های لیگ اهمیت خاصی دارد و برنامه ریزی ما تنها به این پنج بازی معطوف نشده است‌. سعی داریم از دیدار مقابل استقلال خوزستان که حریف مستقیم ما در جدول است روند پیروزی هایمان را شروع و در ادامه نخستین برد خانگی مان را مقابل استقلال کسب کنیم. به هر حال باید در لیگ فرسایشی ایران روی تمام بازی ها تمرکز کنیم.

مربی اسبق پرسپولیس درمورد دربی ۸۵ پایتخت اظهار کرد: حضور همزمان پرسپولیس در سه جام برای این تیم مشکلات زیادی را به وجود آورده بود اما بازیکنان این تیم پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند از لحاظ بدنی به اوج برسند و روی ریتم مناسبی قرار گیرند. نتیجه دربی غیر قابل پیش بینی است اما با توجه به کلاس کاری برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر پیش حدس می زنم دربی زیبایی را پیش رو داشته باشیم.

مرزبان درباره محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری در آستانه دربی با حکم کمیته اخلاق گفت: نمی توانم درباره این حکم‌ اظهارنظر کنم اما طبیعی است فوتبالیست حرفه ای آن هم در سطح لیگ برتر و تیم ملی باید اصول را مراعات کند. مخالف سرسخت قلیان کشیدن فوتبالیستها هستم و اعتقاد دارم استعمال سیگار و قلیان آینده آن ها را تباه می کند.

انتهای پیام/

اظهارات مرزبان درباره شرایط فعلی تیم سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار