دومین یادواره بزرگ ۷۰۰ شهید نقده در سالن دو هزار نفری ولایت نقده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار محمدتقی رضایار معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، در دومین یادواره ۷۰۰ شهید نقده که با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و اقشار مختلف مردم در سالن دو هزار نفری ولایت نقده برگزار شد،  این شهر را  را پایگاه مستحکم اهل بیت (ع) برشمرد و که از نظر نظامی و استراتژیک  بخاطر بودن  در مسیر مواصلاتی  چند پادگان مهم در این منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد.

سردار رضایار همچنین با تأکید بر اینکه امنیت و پیشرفت امروز مرهون خون شهداست گفت: اگر دهه ها بعد از شهادت رزمندگان اسلام این همه امنیت و پیشرفت نصیب اسلام شده خواهید دید خون شهدای حرم چه غوغایی در خاورمیانه به پا خواهد کرد و همه این ها حول محور ولایت فقیه است.

مرتضی فرامرزی فرماندار نقده هم به عنوان رئیس ستاد یادواره هفتصد شهید  نقده در سخنانی کوتاه، اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را یاوه گویی هایی نامید که باعث متحدتر شدن بیشتر مردم با هر سلقه سیاسی شده است.

سرهنگ پاسدار امیر اکبری فرمانده سپاه نقده نیز نقده را دژ تسخیر ناپذیر انقلاب اسلامی معرفی کرد که هفتصد مدال از جنس شهدا بر سینه مردمانش نقش بسته است.

وی ترامپ را رئیس جمهوری سفیه نامید که با اظهاراتش فقط باعث می شود قدرت دفاعی و برد موشک های ایرانی افزایش پیدا کند تا جایی که حتی کاخ سفید هم براحتی در تیررس نظامیان ایران باشد.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهداء، جانبازان و رزمندگان با اهدای نشان این یادواره تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

دومین یادواره 700شهید نقده برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.