سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به اتفاقات شب گذشته در مسابقات فیناترافی گفت: تیم واترپلوی ایران در مالت مظلوم واقع شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حاشیه های دیدار فینال شب گذشته واترپلوی ایران و مالت در چارچوب مسابقات فیناترافی چنان بالا گرفت که مسئولان برگزاری مسابقات دو تیم ایران و مالت را به دلیل درگیری بازیکنان خارج از آب دیسکالیفه اعلام کردند و تیم های سوم و چهارم به عنوان تیم های اول و دوم معرفی شدند.

محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در توضیح ماجرا گفت: درگیری هایی در آب بین بازیکنان به وجود آمده بود و چند کارت قرمز نیز به بازیکنان دو تیم داده شد. یکی از بازیکنان ایران بعد از اخراج از زمین و خارج شدن از استخر با حمله بازیکنان مالت روبرو می شود. سرمربی تیم ملی و سرپرست تیم وارد صحنه می شوند و بازیکنان را جدا می کنند.

او ادامه داد: اگر این موضوع روشن شود که هر کدام از بازیکنان و یا کادر فنی ایران در بروز این درگیری ها مقصر بودند، مطمئنا با آن ها برخورد خواهم کرد. اما تیم ایران در این بازی مظلوم واقع شده است. به دلیل حمله بازیکنان مالت به بازیکنان ما و ایجاد درگیری خارج از آب، بر اساس قانون ششم فینا مبنی بر اعمال محرومیت برای درگیری بیرون از استخر هر دو تیم حذف شدند.

رضوانی درباره این که آیا ممکن است حکم مسئولان برگزاری تغییر کند اظهار کرد: نه چنین چیزی ممکن نیست چون مسابقات جهانی بوده است و ادامه دار هم نیست.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو افزود: بعد از این درگیری و از بین رفتن عصبانیت، بازیکنان در نهایت با هم دست هم داده اند. در حال حاضر هر دو تیم از کار خود پشیمان هستند. رئیس فدراسیون شنا مالت نیز شب گذشته در تماسی با من از اتفاقات رخ داده اظهار ناراحتی کرد.

 انتهای پیام/

اظهارات رضوانی درباره دیسکالیفه شدن تیم ملی واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار