مدبر: بازسازی برخی جایگاه‌های ورزشگاه آزادی تا ۳ ماه دیگر تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: درحال آب بندی کردن نقاطی از ورزشگاه هستیم و جایگاه‌های ۳۴-۳۵-۳۶ با هزینه ۴ میلیارد تومانی در حال بازسازی است.

مصطفی مدبر در گفت و گو با با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث بلیت فروشی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: پس از نشستی که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس  با هم داشتند، تصمیم گرفتند تا با سامانه بلیت فروشی قبلی فسخ قرارداد کنند و بلیت فروشی را در اختیار این 2 باشگاه قرار دهند و با توجه به اینکه پرسپولیس در دربی85 میزبان است، بلیت فروشی باید با باشگاه پرسپولیس باشد.

او افزود: شرکت توسعه و نگهداری هم تمام همکاری های لازم را با باشگاه پرسپولیس انجام می دهد تا بدون هیچ مشکلی این دیدار برگزار شود و هواداران بتوانند با خوبی وارد استادیوم شوند.

مدبر درباره جایگاه پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی هم خاطرنشان کرد: قرار است جایگاه جدیدی را در کنار جایگاه ویژه برای پیشکسوتان تدارک ببینیم تا آنها بتوانند جایگاه مناسبی را در ورزشگاه آزادی داشته باشند. همچنین بازسای ورزشگاه آزادی از اصلی ترین اهداف ما است و امیدوارم بتوانیم به خوبی این کار را انجام دهیم. درحال آب بندی کردن نقاطی از ورزشگاه هستیم و همانطور که می دانید جایگاه های 34-35-36 با هزینه 4 میلیارد تومانی در حال بازسازی است و تا 3 ماه آینده بازسازی آن تکمیل می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پایان گفت: استقلال و پرسپولیس بدهی های زیادی را به شرکت ما دارند و درصدد هستیم با فروش بلیت، طلب هایمان را از این 2 باشگاه دریافت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدبر در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار