مربی تیم بیس بال استان قم؛

تیم بیس بال قم نایب قهرمان کشور شد

فرهادی گفت:تیم بیس بال استان قم با درخششی قابل توجه و با شکست مدعیان، موفق شد مقام نایب قهرمانی کشور را به دست بیاورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛فرید فرهادی ،مربی تیم بیس بال استان قم ،اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول بیس بال کشور روز یکشنبه به کار خود پایان داد و تیم بیس بال استان قم با درخششی قابل توجه و با شکست مدعیان، موفق شد مقام نایب قهرمانی این پیکارها را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم بیس بال قم در آخرین بازی خود در دور برگشت این مسابقه در مشهد، روز یکشنبه به دیدار تیم قدرتمند و مدعی لیان پارسه بوشهر رفت و توانست در یک بازی نزدیک و سطح بالا، تیم بوشهری را با حساب ۴ بر ۲ شکست دهد و با این پیروزی نایب قهرمانی خود را مسجل کند.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: در دومین بازی روز یکشنبه، بیس بالیست‌های قمی منتظر شکست تیم نادری بوشهر برابر حریف خود بودند تا شاید امید خود به کسب قهرمانی را زنده کنند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت تیم نادری بوشهر که تیمی با سابقه و قدیمی در عرصه بیس بال ایران به شمار می‌رود قهرمان شد و تیم قم به مقام دوم دست یافت.

فرهادی بیان داشت: در شرایطی نایب قهرمان شدیم که حتی تیم قهرمان یعنی نادری بوشهر را هم شکست دادیم و شایستگی قهرمانی را هم داشتیم و این نایب قهرمانی از این نظر اهمیت خاصی دارد که تیم بیس بال قم از نظر نیروی انسانی و هزینه‌ها و تمرینات به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم‌های بوشهر که قطب به یس بال ایران محسوب می‌شود نیست.

وی عنوان کرد: دور رفت لیگ دسته اول بیس بال در کرمان برگزار شد که تیم بیس بال قم در این مرحله ۲ پیروزی برابر تیم‌های هیئت کرمان و هیئت خراسان رضوی و ۲ شکست برابر تیم‌های نادری بوشهر و لیان پارسه بوشهر متحمل شد اما در دور برگشت به استثنای بازی اول برابر کرمان، در ۳ بازی بعد پیروز از میدان خارج شد.

مربی تیم بیس بال استان قم تصریح کرد: محمد جندقی، محمد صفدری، ابوالفضل امجد، مصطفی شاکر، علیرضا صبایی، محمدحسین صبایی، مجید پاشوی، مجید محمدی، فخرالدین حسین زاده، وحید زارعی، عزیز نجفی، امیر خلیق ساکت، حجت میرهندی، مجتبی گردان و علی مهربانی بازیکنان تیم بیس بال قم در دور رفت لیگ دسته اول را تشکیل دادند.

انتهای پیام/ح

درخشش بیس بالیست های قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.