محرومیت مهاجم تیم ملی پس از انجام یک حرکت زشت!

انصاری فرد، مهاجم باشگاه المپیاکوس یونان حرکت زشتی را در دیدار شب گذشته تیمش مقابل پائوک انجام داد و احتمال دارد محروم شود.

محرومیت مهاجم تیم ملی پس از انجام یک حرکت زشت!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال المپیاکوس یونان در حالی موفق شد شب گذشته مقابل پائوک پیروز شود که این مسابقه حواشی زیادی داشت.

در دقیقه 56 بازی، درگیری شدیدی بین کریم انصاری فرد و پائولو زامبرونا مدافع پرویی پائوک رخ داد که سبب حرکت زشت و  عجیب او در برخورد با مدافع حریف شد.  انصاری فرد با حرکتی عجیب پای مدافع پرویی پائوک را ضربه زد اما داور که به صحنه نزدیک بود از اخراج مهاجم ایرانی المپیاکوس دست کشید و سبب شد تا انصاری فرد تا پایان مسابقه در زمین بماند.

اما نکته جالب درخصوص احتمال محرومیت این بازیکن است. کمیته انضباطی فوتبال یونان به احتمال زیاد، انصاری فرد را محروم می کند و باید دید میزان آن چند جلسه است.

البته در فیلم های منتشر شده از این صحنه می توان حدس زد که مدافع پرویی با حرکتی که قبل از این صحنه انجام داده است حسابی کریم انصاری فرد را عصبانی کرده  و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال یونان چه خواهد بود.

انتهای پیام/

انصاری فرد محروم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
متاسفم برای پرسپولیسی ها
آخرین اخبار