پربازدیدهای فضای مجازی؛

چرا امام خمینی (ره) نخواستند در لحظات آخر نوه کوچکشان را ببینند/ فردی که می‌خواست زنبیل بقایی را بگیرد که بود/ نهنگ آبی؛ 50 قدم تا مرگ

چرا امام خمینی (ره) نخواستند در لحظات آخر نوه کوچکشان را ببینند/ فردی که می‌خواست زنبیل بقایی را بگیرد که بود/ فیلمی عجیب از جولان شبانه اشباح در یک رستورانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

چرا امام خمینی (ره) نخواستند در لحظات آخر نوه کوچکشان را ببینند؟+ فیلم
امام خمینی (ره) در لحظات آخر عمر،به دلیل محبت قلبی فراوان‌شان به سید علی، نخواستند در آن لحظه او را ببینند و از یاد خدا غافل شوند.

 


فردی که می‌خواست زنبیل بقایی را بگیرد که بود؟ + فیلم
صبح دیروز حمید بقایی برای رسیدگی به اتهامات پرونده‌اش با یک زنبیل پر از مدارک بار دیگر راهی دادگاه کیفری استان تهران شد.

 


فیلمی عجیب از جولان شبانه اشباح در یک رستوران
دو ویدئوی تهیه شده نشان می دهد که صندلی های رستوران ناگهان شروع به حرکت می‌کند و در یک صحنه توجه یک مشتری را نیز جلب می‌کند.

 


شهید مدافع حرمی که می‌خواست معروف شود + فیلم
شهید هادی ذوالفقاری، از جمله جانبازان فتنه 88 است که به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته است.

 


نهنگ آبی؛ 50 قدم تا مرگ + فیلم
بازی نهنگ آبی که "خانه ساکت"، "دریای نهنگ" و "ساعت 4:20 صبح بیدارم کن" نام‌های دیگر آن است تا امروز باعث خودکشی چندین نفر شده است.

 


عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویر
پس از حواشی تعطیلات آخر هفته دونالد ترامپ در باشگاه گلفش در ویرجینیا، این بار کاربران عینک مطالعه او را سوژه قرار دادند.

 


رئیس پدافند غیرعامل:دیوارکشی دور مجلس جزو طرح ما نبود
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل درخصوص دیوارکشی مجلس اظهار کرد که این اقدام در جزئیات طرح نبوده است.

 


فرهنگی‌ترین نانوایی در ایران + تصاویر
یک نانوایی با ذوق در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی با ایجاد کتابخانه‌ای در نانواییش مردم را به مطالعه تشویق می‌کند.

 


اقدام شوک آور دانشجوی جوان در ایستگاه اتوبوس + فیلم
دانشجوی جوان در حالی که از دوست خود خواست تا از او فیلم تهیه کند ناگهان در اقدامی شوک آور خود را به داخل شیشه کناره ایستگاه اتوبوس پرتاب کرد.

 


اما و اگرهای طرح رجیستری/ ضرر 2500 میلیاردی به دولت از ورود گوشی قاچاق
سال گذشته دولت از محل ورود گوشی های قاچاق متحمل ضرر 2500 میلیاردی شد که پیش بینی می شود اجرای طرح رجیستری بتواند مانع از تکرار این ضرر برای دولت شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار