عبداللهی: پرسپولیس ۹ نفره را نتوانستیم ببریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در یکی از بازی‌های دربی تیم رقیب ۹ نفره بود، اما نتوانستیم برنده میدان باشیم.

نصراله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این روز‌های استقلال در آستانه دربی هشتاد و پنجم گفت:  اوضاع تیم خوب است و بازیکنان به خوبی تمرینات را پشت سر می‌گذارند. خوشبختانه بازیکن آسیب دیده هم نداریم و اکثر بازیکنان آسیب دیدگی جزیی دارند که تمامی آن‌ها با روحیه بالا آماده بازی در دربی پیش رو هستند.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان در دربی خوب بازی کنند و برنده میدان باشند. دربی مساله جداگانه است و این بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد و اصلا برد و باخت در این بازی به امتیاز و جایگاه تیم‌ها در جدول بستگی ندارد. امیدوارم استقلال برنده دربی ۸۵ باشد و بازیکنان بتوانند با برد شیرین هدیه خوبی را به هواداران بدهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال بیان کرد:  هر تیمی که تمرکز بالا، تلاش بیشتر و به نوعی آن روز، روز خوبش باشد می‌تواند برنده دربی شود. در اکثر دربی‌ها بیشترین حضور را داشتم و تجربه به من ثابت کرده که برد در دربی اصلا به مقام و امتیاز یک تیم ربط پیدا نمی‌کند. این بازی، دیداری است که هر تیمی که بیشتر تلاش کند برنده میدان است.

عبداللهی افزود: یاد دارم در یکی از بازی‌های دربی تیم رقیب ما ۹ نفره بود، اما ما نتوانستیم برنده میدان باشیم و بر عکس روزی هم بوده که در بدترین شرایط جدولی قرار داشتیم، اما دربی را بردیم.

او درباره بهترین و بدترین خاطره دربی در سال‌های گذشته بیان کرد:  در اکثر درگیری‌هایی که در دربی اتفاق افتاده من حضور داشتم و همه به خیر گذشته است، اما در مورد بهترین و بدترین دربی یاد دارم که در سال ۷۳ زمانی که سرمربی استقلال بودم توانستیم بازی ۲ بر صفر را با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی کنیم که این بهترین خاطره در دربی برایم بود و بدترین هم در همین بازی دربی سال ۷۳ رخ داد و آن هم این بود که نیمه اول بازنده شدیم و در نهایت ۲ بر ۲ تساوی کردیم که در همین حین درگیری رخ داد و بازی قطع شد.

سرپرست استقلال درباره قلیان کشی بازیکنان گفت:  بازیکنان و ورزشکارانی که به نوعی معروف و سمبل و الگوی جوانان هستند نباید در ملا عام چنین کاری را انجام دهند و درست این خواهد بود که چنین اتفاقاتی در جامعه ورزش ما رخ ندهد چرا که استفاده از قلیان اثر منفی روی جامعه دارد.

عبداللهی درباره محرومیت غفوری بیان کرد: عکسی از غفوری منتشر شده که ممکن است فتوشاپ باشد و تا به این لحظه هم نه به غفوری و نه باشگاه چیزی درباره محرومیت اعلام نکرده اند. اما به هر ترتیب پیگیر شایعه هستیم، اما اینکه اعتراضی داشته ایم درست نیست چرا که نامه‌ای به ما ابلاغ نشده که بخواهیم اعتراض کنیم.

انتهای پیام/

خاطره‌های سرپرست استقلال از دربی سال‌های گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.