مردم به مسئولان اعتماد کنند/ اجازه بداخلاقی در مدارس داده نمی‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجازه نمی‌دهیم حوزه تعلیم و تربیت با این مسایل درگیر شود، زیرا دانش آموزان باید در امنیت تحصیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:، ولی  دانش آموز روز گذشته/ یکشنبه/ رضایت کتبی خود را مبنی بر نداشتن شکایت از نیروی خدماتی در کلانتری محل ارائه کرد و یک روز بعد مجددا بر موضوع دامن زده شد و حوادثی را پدید آورد که به نفع مصالح جامعه مان نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسئولان اعتماد کنند، چرا که مسولان در حال بررسی موضوع هستند و تمامی مسئولان امروز در مدرسه حضور داشتند.

سیدمصطفوی اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این غیر از یک بد اخلاقی چیزی نبوده و قطعا بعد از بررسی‌ها مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را انجام میدهند.

وی با اشاره به بازگشت آرامش به فضای مدرسه اضافه کرد: نیروی خدماتی یاد شده دستگیر و دادستانی در حال رسیدگی به موضوع می‌باشد و نتایج به زودی به اطلاع عموم مردم می رسد.

براساس اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز گذشته یکی از اولیا به مدرسه راه شهدا ارومیه مراجعه کرده و به مدیر مدرسه درباره رفتاری دور از شان و زشت نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی‌های وی با یک دانش آموز ۱۲ ساله شکایت می‌کند.

مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح می‌کند که با همکاری نیروی انتظامی موضوع دقیقا تا هشت شب گذشته /یکشنبه/ پیگیری می‌شود و، ولی دانش اموز با توجه به صحنه‌ای که از وضعیت شکایت انجام شده بود و مستندات نیروی انتظامی و اینکه هر گونه تجاوز به این دانش اموز منتفی است اعلام رضایت کتبی کرده و با اعلام رضایت، ولی دانش آموز موضوع به پایان می‌رسد.

بعد از طرح موضوع در محله اهالی و خانواده این دانش آموز به مدرسه مراجعه کرده وزمینه برخورد در محله پیش می‌آید.

 
 
 

انتهای پیام/م

جزئیات حادثه مدرسه دخترانه منطقه اسلام آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
شعار ندید، ما از این آدمها در بدنه آموزش و پرورش زیاد دیدیم