معاون استاندار همدان:

راه اندازی مدرسه اوتیسم با مشارکت خیرین در همدان

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مدرسه اوتیسم با مشارکت خیرین راه اندازی می شود.

راه اندازی مدرسه اوتیسم با مشارکت خیرین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان  اظهار داشت : در صورتی‌که پروژه‌ای با مشارکت خیرین آغاز شود، دولت نیز کمک می‌کند.

وی با اشاره به وجود 3600 دانش‌آموزان استثنایی در استان همدان تصریح کرد: از 265 هزار دانش‌آموز موجود در استان همدان 3600 دانش‌آموز استثنایی است و امیدواریم طوری برنامه‌ریزی شود که کودکی به نام معلول در استان نداشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه هر تلاشی که می ‎ توانیم باید برای دانش‌آموزان استثنایی به‌کار بگیریم، یادآور شد: اعتبارات خوبی برای دانش‌آموزان استثنایی اختصاص داده شده است.

الهی‌تبار تاکید کرد:کار آموزش و پرورش در زمینه آموزش حقوق شهروندی قابل تقدیر است، بیان کرد: طرح آموزش دوام زندگی را باید در مسائل اجتماعی دنبال کنیم و اعتبارات تقسیم کار ملی نیز ابلاغ شده و از طریق معاونت اجتماعی و امور بانوان استانداری باید کمک شود.

وی در پایان اظهار کرد:مهارت‌آموزی باید از آموزش و پرورش آغاز شود، گفت: آموزش پسران نیز از اهمیت برخوردار است و باید در این زمینه نیز آموزش داده شود.

انتهای پیام/خ

3600 دانش آموز استثنایی در همدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار