پروژه اقتصاد مقاومتی «سیماک» در استان کرمان عملیاتی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: هم اکنون شاهد عملیاتی شدن زیرپروژه چهارم پروژه اقتصاد مقاومتی «سیماک» با موضوع «استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک» در استان کرمان هستیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سید مصطفی موسوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در بازدید از کارگاه آموزش و دفتر هماهنگی پروژه (PCO) سیماک واقع در اداره‌ کل پست کرمان، افزود: هم چنین با اجرای این پروژه هزینه های عملیاتی و زمان انجام کارها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد، ضمن اینکه امکان تهیه گزارش های آماری و مقایسه ای از کم و کیف عملکرد دستگاه های ذیربط در حوزه اماکن و املاک فراهم خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهارکرد: روش‌های سنتی در اداره اماکن و املاک کارآمد نیستند و لازم است روش‌های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات را جایگزین آنها کرد.
وی ادامه داد: سامانه یکپارچه مدیریت املاک (سیماک) نمونه‌ای از بکارگیری روش‌های نوین است که کارگاه مرکزی این سامانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با پیگیری و تلاش های استاندار کرمان در شهریور ماه سال جاری افتتاح شد.
موسوی اظهارداشت: استاندار کرمان از ابتدا نگاه ویژه ای به پروژه سیماک دارد و گام های بلندی در اجرای این طرح برداشته شده و به جایگاه مطلوبی در سطح کشور رسیده ایم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی کاهش زمان صدور و ارسال استعلام و پاسخ آن‌ها، یکپارچگی و به اشتراک گذاری اطلاعات، شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری در امور اداری-فنی- مالی اماکن و املاک و مقایسه پذیری و رقابت پذیر شدن عملکرد دستگاه‏ ها را از جمله مهم ترین اهداف زیرپروژه چهارم پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک برشمرد و گفت: این پروژه در نهایت رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
وی ضمن تشکر از هماهنگی های بسیار مطلوب دستگاهای مرتبط در اجرای این طرح، افزود: در زیرپروژه چهارم از 22 دستگاه مرتبط دعوت شده است که نماینده‌های هر 22 دستگاه در حال آموزش‌های پایانی هستند.
موسوی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته در پیاده سازی پروژه «سیماک» در سطح استان، پیگیری تسریع در راه اندازی پروژه در تمامی نقاط استان را خواستار شد.

اجرای زیر ساخت های طرح سیماک در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار