فرمانده انتظامی استان؛

سلامتی و امنیت دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان سلامتی و امنیت را دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت عنوان کرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان در آئین صبحگاه عمومی که با حضور یگان‌های نمونه انتظامی استان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان پرتلاش انتظامی استان، گفت: امنیتی که در حال حاضر حاکم بر استان می‌باشد به برکت خون شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی شما پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی می‌باشد.

وی ادامه داد: ایام محرمی را که پشت سر گذاشتیم مردم در اقصی نقاط این استان با شور و شعف به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند که واقعا مثال زدنی بود و این حقانیت را برای ما مشخص می‌کند و مردم حقانیت این راه را پذیرفته اند.

سلامتی و امنیت دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت

قنبری  تصریح کرد: خداوند به نیروی انتظامی توفیق داده که امنیت هیئات عزاداری را ما با شور و عاشقانه تامین کنیم و این مهم جز با کار جهادی و تلاش ستودنی همراه با بصیرت و آگاهی تحقق پیدا نمی‌کند.

سلامتی و امنیت دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت

وی در ادامه ضمن رضایت همه مسئولان و شهروندان از زحمات کارکنان نیروی انتظامی استان، بیان داشت: با تلاش‌های مجاهدانه‌ی شما عزیزان بحمدالله توانسته ایم امنیت خوبی را در استان خصوصا در این ایام تامین کنیم و مردم و مسئولان استان نیز قدردان زحمات و تلاش‌های شما سبز پوشان نیروی انتظامی در برقراری امنیت بوده و خواهند بود.

سلامتی و امنیت دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته ناجا که سپری شده گفت: این هفته فرصتی است که ما ضمن تشکر از زحمات همکاران خودمان، جایگاه و منزلت امنیت را به مردم ارائه و آن‌ها را آگاه کنیم که امنیت تولید شده حاصل زحمات پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط با آن با محوریت مردم می‌باشد و یکی از مهمترین نعمت‌هایی است که از آن برخوردارند و عمده تولید آن بر عهده پلیس می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی مردم را قدردان زحمات پلیس خواند و اظهار داشت: امنیتی که در حال حاضر حاکم بر جامعه می‌باشد به برکت خون شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی شما پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود سلامت و امنیت را دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت خواند وافزود: اگر امنیت نباشد اقتصاد شکوفا، آزادی، آسایش، رفاه، و در آخر تندرستی و آرامش برای هیچ کس نخواهد بود و خداروشکر امنیت پایدار و مثال زدنی امروز به برکت خون شهیدان و زحمات و تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی می‌باشد.

انتهای پیام/ع

صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار