حسینی منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آمادگی شهرداری تهران برای اجرای سراسری طرح LEZ

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای اجرای سراسری طرح LEZ خبر داد.

شهرداری تهران آمادگی اجرای فاز دوم طرح LEZ را دارد/ فاز سوم با ممنوعیت تردد خودرو‌های کاربراتوری همراه می‌شودسید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: خودرو‌های فاقد معاینه فنی در طرح کاهش(LEZ) به ازای هر روز ۵۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح LEZ (کاهش) یک سال است که در شهر تهران و از اوایل آبان ماه سال ۹۵ اجرایی شده است، افزود: طرح کاهش در فاز نخست در محدوده زوج و فرد اجرایی شد و همچنان در حال اجرا است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران آمادگی اجرای طرح سراسری LEZ‌ را دارد، عنوان کرد: در فاز دوم طرح LEZ، کنترل مکانیزه خودرو‌ها در کل تهران اجرایی می‌شود و شهرداری برای اجرای فاز دوم این طرح آماده است.

حسینی منش در پایان درباره زمان اجرای فاز دوم طرح LEZ گفت: در صورت ابلاغ وزارت کشور، فاز دوم طرح کاهش(LEZ) اجرایی می‌شود، البته در فاز سوم طرح LEZ، تردد خودرو‌های کاربراتوری به محدوده زوج و فرد در تهران ممنوع می‌شود و در صورت ورود جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/

شهرداری تهران آمادگی اجرای فاز دوم طرح LEZ را دارد

در این زمینه بیشتر بخوانید

اجرای سراسری طرح کاهش در پایتخت به تعویق افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
اینا همه اش برا چاپیدن مردمه والا اگه شهرداری خیلی دلش به حال مردم سوخته طرح برقی کردن تاکسیای منو که وزارت صنایع و محیط زیستو و عالم و آدم تائیدش کردنو اجرا میکرد تا آلودگی هوا نصف بشه
آخرین اخبار