رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان خبر داد:

کسب رقابت های قهرمانی آسیا توسط ورزشکار همدانی

رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: شیوا بختیاری  ورزشکار همدانی در تیر اندازی با کمان توانست رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

کسب رقابت های قهرمانی آسیا توسط ورزشکار همدانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا یاری رئیس هیات تیر اندازی با کمان با اشاره به اینکه  'شیوا بختیاری' از قهرمانان ارزنده تیراندازی با کمان همدان با نظر کادر فنی توانست مجوز حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این بانوی کماندار از امروز در اردوی تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و رده سنی نوجوانان به میزبانی سایت تیروکمان تهران حضور یافت.

رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان ادامه داد: شیوابختیاری در رشته کامپوند زنان و زیر نظر پارک میوک وون از کره‌جنوبی به عنوان سرمربی و بهزاد پاکزاد، زهرا شعبانی و ساره اسدی به عنوان مربی تمرین می کند.

حمیدرضا یاری تاکید کرد:اردوی تیم ملی تیروکمان از امروز در سایت آغاز و به مدت یک ‌ماه ادامه دارد و تصریح کرد:تیم ملی تیروکمان ایران سوم آذر ماه امسال برای شرکت در قهرمانی آسیا عازم بنگلادش می‌شود.

انتهای پیام/خ

ورزکار همدانی قهرمان مسابقات آسیایی تیر اندازی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.